środa, 16 lipca 2014

Mówią "chcieć to móc..." :)

Witam.
          Co u was słychać? Po bardzo długich przemyśleniach i wielu podejściach w końcu się udało. Zrobiłam to i ja. Dzisiaj nadszedł dzień kiedy postanowiłam dodać pierwszy post. To może od początku :).......
"Zdrowie Moda i Uroda" to właśnie to czym się każda/każdy z nas interesuje. "ZDROWIE" ( bo w zdrowym ciele zdrowy duch)
 "MODA" ( która dziś jest bardzo uwzględniana przez ludzi którzy nas oceniają często po ubiorze i dodatkach jakie nosimy ) I ja mogę śmiało przyznać że największą przyjemność sprawiają mi zakupy (oczywiście te udane) kiedy wiem że ubiorę coś co doda mi pewności siebie , "URODA" ( body&face i oczywiście włosy, które są uważane za bardzo seksowny atut kobiety pod warunkiem że są prawidłowo pielęgnowane... 
"GOTOWANIE" jestem amatorem kuchni ale uwielbiam sama coś przyrządzać wedle swego gustu smaku i przy tym sprawić przyjemność bliskiej osobie (podobno przez żołądek do serca :))...
            Będę dodawała posty własnie związane z tym czym się aktualnie zajmuje i podzielę się tu swoimi doświadczeniami.

                                                                A to ja, Martyna. 

                               

Do zobaczenia niebawem.

1 komentarz: